mandag 28. februar 2011

Båttur

På søndag var det tid for båttur, men siden jeg var syk og ikke hadde muligheten til å bli med, har jeg fått Marthe til å skrive et gjesteinnlegg for meg.

Ja, TAKK OG LOV, jeg orket å være med på tur idag! :) Formen er jo ikke bra, så nå som vi har kommet tilbake er jeg veldig sliten, men fy søren å vi har kosa oss! Nydelig båttur, FANTASTISK øy, kjempegøy å snorkle, bananabåt og grillmat :D

Egentlig tror jeg bare jeg legger ut noen bilder, så kan dere se selv ;)

Oppe på dekk :)


Vi kjørte litt inn på øya for å kikke i noen grotter som det hadde bodd en mann i i 15 år eller noe sånt - jeg for min del holdt meg oppe på bakken, klausdroforbien slo inn ;)


Ole Martin gikk ned :)



PARADIS!



Det var utrolig gøy å snorkle, men desverre fulgte det bare med lader med amerikansk kontakt på det nye undervannskameraet mitt, så det var nesten ikke strøm på det.. :( FIkk altså ikke tatt så mange bilder, men skal få tatt fler nestegang (forhåpentligvis) vi snorkler :)





- Marthe

Og til deg som spurte om hvor langt det er fra Ananda til Dreamland, så er det litt vanskelig å svare på. Alt her på Bali kan ta 15 minutter og 2 timer pga. trafikken. Men den dagen vi dro var det ganske tett trafikk og vi brukte ca. 1 time.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar