søndag 20. mars 2011

Nusa Dua





Nå er eksamen i ex.phil rett rundt hjørnet, så fredag bestemte en liten gjeng av oss for å unne oss noe skikkelig kult før vi begynte med lesingen. Valget falt da på en tur til Nusa Dua, som ligger litt lengre sør på øya.


Der hadde vi først Parasailing, altså at du henger i en fallskjerm etter en båt. Så kjørte vi banana-boat, før vi avsluttet med å kjøre vannscooter. Alle delene var dødsgøy! Min favoritt var nok vannscooter.


Jeg er inne i en sykeperiode akkurat nå, som egentlig startet for ca. en uke siden. Da klarte jeg å få et kutt på foten som begynte å verke, så fikk ikke bade på 3 dager og måtte bandasjere foten 2 ganger om dagen. Så begynte jeg å få litt vondt i halsen, og dette utviklet seg til å bli alt mulig rart, så nå går jeg på 4 forskjellige piller 3 ganger om dagen. Her på Bali får man piller for alt hvis man går til legen..


Nå er det bare 3 dager igjen til den store eksamensdagen, og jeg føler at jeg ligger ganske greit an. Har fått lest mye i helgen, og satser på å få lest like mye både i morgen og på tirsdag. Ellers går dagene mest til å slappe av med bassenget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar